Subject: C-351/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, "Helen Rohtla - TTJA" <[email-masked]>, "Kristina Vaksmaa-Tammaru - TTJA" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 16:56:28 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/352
Kohtuasja number: C-351/25
Vastuse kuup�ev: 18.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eba�iglased tingimused tarbijalepingutes; laenulepingud; lepingu 
t�hisuse tuvastamine; n�uete aegumist�htaeg; n�uete esitamise t�htaeg
�iguslikud vormid: direktiiv 93/13/EM�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8293

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium